Ларрі Кларк народився в 1943 році в Тулсе (штат Оклахома, США). Вчився в Лейтонськой школі мистецтв в Мілуоки, займався фотографією. Популярність йому принесли революційні фотороботи, присвячені темним сторонам життя підлітків. За них Ларрі Кларка називали то дитячим порнографом, то генієм візіонерства. Серед випущених ним фотоальбомів - "Тулса" (1971), "Підліткова хіть" (1982), "Досконале дитинство" (1992). У 1995 році Ларрі Кларк прийшов в кінематограф, дебютіровав фільмом "Дітки". Картина отримала суперечливі відгуки, від захоплених похвал до жорсткої критики; відрізняючись псевдодокументальною манерою і вольними діалогами, вона викликала пильний інтерес суспільства до аспектів, що не афішувалися і похмурим, миру підлітків. У наступному фільмі, "Ще один день в раю" (1998), режисер знов звернувся до дослідження тієї ж теми, але представив її в більш адаптованому до вимог ринку вигляді, до того ж запросивши впізнанних акторів - Джеймса Вудса і Мелані Грифіт. Проте фільм, із-за своєї тематики, демонструвався в обмеженому прокаті і не отримав такого ж відгуку, як "Діток". У основу картини "Садист" (2001) лягли реальні події, а фільм, що знов зачіпає тему підліткового насильства, хоч і критикований за непомірність в показі голого тіла і сексуальних сцен, поклонниками режисера був названий новим викликом громадській думці і новим досягненням безстрашного кінематографіста. У тому ж 2001 року Ларрі Кларк поставив для телебачення рімейк кормановських "Троглодитів", а в 2002 році він знов узявся за знайому і улюблену тему, поставивши скандальну психологічну драму "Кен Парк".
взято з kinomag.ru
|